fbpx
Closeup of a call center employee with headset at workplace

 

Στο δίκτυο geranisNet δίνουμε μεγάλη έμφαση στην εξέλιξη και στην αναβάθμιση των υπηρεσιών μας.

Άμεση τεχνική υποστήριξη χωρίς την παρουσία τεχνικού στο χώρο σας.

Πλέον, η τεχνολογία και το Internet μας επιτρέπει να διορθώσουμε πάρα πολλά προβλήματα του υπολογιστή σας, χωρίς καν να σας επισκεφτούμε στο χώρο σας.

Τι είναι η απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη;

Τα πιο πολλά προβλήματα που παρουσιάζονται στους σημερινούς υπολογιστές εμφανίζονται συνήθως μετά την εγκατάσταση κάποιου προγράμματος ή συσκευής ή και ακόμα μετά την εγκατάσταση αναβαθμίσεων του λειτουργικού συστήματος του υπολογιστή μας, έχουν δηλαδή να κάνουν με το λογισμικό. Με τη σημερινή τεχνολογία μπορούμε να επιλύσουμε όλα σχεδόν τα προβλήματα λογισμικού (software) με service (τεχνική υποστήριξη υπολογιστών) εξ’ αποστάσεως. Χωρίς να χρειαστεί η επίσκεψη κάποιου τεχνικού μας στο χώρο σας.

Χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν ειδικό πρόγραμμα για απομακρυσμένη σύνδεση (remote connection), μπορείτε να μας δώσετε τον προσωρινό έλεγχο του υπολογιστή σας ώστε ένας τεχνικός μας να μπορεί να κάνει διάγνωση ή και επιδιόρθωση του προβλήματος στον υπολογιστή σας.  Με τη διαδικασία αυτή και φυσικά με τη δική σας παρουσία μπορεί ο τεχνικός μας να πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες στον υπολογιστή σας, σαν να ήταν στο χώρο σας.

Σχετικά με την ασφάλεια σας

 

Πολλοί πελάτες μέχρι να γνωρίσουν τη διαδικασία Remote Support (υποστήριξη εξ’ αποστάσεως) είναι αρκετά επιφυλακτικοί γιατι φοβούνται μήπως διαρρεύσουν τα αρχεία τους ή μήπως ο τεχνικός θα μπορεί να ελέγχει ανα πάσα στιγμή τον υπολογιστή τους χωρίς την δική τους εξουσιοδότηση.

Διαβάστε παρακάτω γιατί η απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη είναι ασφαλέστερη από την φυσική παρουσία του τεχνικού στον χώρο σας.

  • Τιπότα δεν εγκαθίστατε απο το πρόγραμμα απομακρυσμένης υποστήριξης στον υπολογιστή σας. Δηλαδή αν εσείς δεν εκτελέσετε το πρόγραμμα δεν υπάρχει τρόπος να συνδεθεί κανείς στον υπολογιστή σας.
  • Ακόμα και αν εκτελέσετε το ειδικό πρόγραμμα, δεν μπορεί ο τεχνικός να συνδεθεί χωρίς του δώσετε τον τυχαίο κωδικό πρόσβασης (ο οποίος δημιουργείτε από το πρόγραμμα για το Remote Support κάθε φορά που εκτελείται). Ο κάθε κωδικός δημιουργείτε μόνο για μια συνεδρία και δίδεται από έσας στον τεχνικό μας.
  • Καθ’ όλη τη διάρκεια της συνδερίας τεχνικής υποστήριξης, οι κινήσεις του τεχνικού φαίνονται στην οθόνη του χρήστη και έτσι μπορεί να παρακολουθεί το τι γίνεται και φυσικά μπορεί να μάθει νέα πράγματα απο τη διαδικασία.
  • Ανά πάσα στιγμή μπορεί ο πελάτης να διακόψει τη συνεδρία με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.
  • Η υποστήριξη εξ’ αποστάσεως (remote support) δίνει πολύ μεγάλη ασφάλεια και άνεση στον πελάτη αφού μπορεί ο πελάτης να παρακολουθεί στην οθόνη του όλη την διαδικασία ώσπου o τεχνικός μας να λύσει το πρόβλημα του υπολογιστή του.

Πoια είναι τα προβλήματα που λύνονται με υποστήριξη εξ’ αποστάσεως

  • Εγκατάσταση προγραμμάτων και αναβαθμίσεων
  • Ρύθμιση του ασύρματου δικτύου (Wireless).
  • Αφαίρεση ιών από τον υπολογιστή σας (Virus, Spyware, Trojans) και εγκατάσταση προγραμμάτων ασφαλείας (Antivirus κλπ)
  • Εγκατάσταση διάφορων περιφερειακών όπως Εκτυπωτές, Scanner κλπ.
  • Βελτιστοποίηση της απόδοσης του υπολογιστή

Γιατί να επιλέξω την απομακρυσμένη υποστήριξη

  • Είναι Άμεση: Ενας τεχνικός μπορεί άμεσα να ξεκινήσει απομακρυσμένη συνεδρία υποστήριξης κατόπιν αίτησης του πελάτη.
  • Είναι φθηνότερη: Το κόστος της υποστήριξης εξ’ αποστάσεως είναι περίπου το μισό από τη χρέωση που κάνει ο τεχνικός στο χώρο σας. Επειδή δεν χρειάζονται έξοδα μετακίνησης και χρόνος κίνησης από και προς την έδρα του πελάτη τα οποία ουσιαστικά τα πληρώνει ο πελάτης σε περίπτωση φυσικής παρουσίας τεχνικού στο χώρο του.
  • Έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα: Ο πελάτης παρακολουθεί τις κινήσεις του τεχνικού, μαθαίνοντας παράλληλα τη διαδικασία αποκατάστασης του προβλήματος.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν υπάρχουν προβλήματα που αφορούν ελαττωματικό υλικό καθώς και κάποια δύσκολα προβλήματα Software δεν μπορούν να επιλυθούν με τη χρήση της απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης. Σε αυτή τη περίπτωση η λύση οποιαδήποτε βλάβης απαιτεί τη φυσική παρουσία του τεχνικού στο χώρο σας ή μεταφορά του H/Y στο χώρο του τεχνικού.

 

Φόρμα εργασίας-βλάβης

Πόσο θα κοστίσει η Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη;

Η χρεώση της τεχνικής υποστήριξης εξ’ αποστάσεως γίνεται ανα 30 λεπτά. Το ελάχιστο ποσό χρέωσης αντιστοιχεί σε 30 λεπτά. Αυτό σημαίνει πως αν ο τεχνικός παραμείνει συνδεδεμένος είτε μισή ώρα για να επιλύσει το πρόβλημα στον υπολογιστή σας είτε 10 λεπτά θα χρεωθείτε το ελάχιστο ποσό χρέωσης πού είναι τα 30 λεπτά.

Πακέτα τεχνικής υποστήριξης:

30 λεπτά απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης: 8

60 λεπτά απομακρυσμένης τεχνικής υποστήριξης: Προσφορά 14€ (Εάν δεν υπερβεί τα 30 λεπτά έχετε επιπλέον μια μισάωρη εργασία)

Επιπλέον των 60 λεπτών :  7 €  ανα 30 λεπτά. (θα ζητηθεί απο το τεχνικό προπληρωμή)

Στις παραπάνω τιμές περιλαμβάνεται Φ.Π.Α 24%.

© 2018 geranisNet. All rights reserved.